UYARI! Bu blogda bulunan bütün film postları ultra-spoiler içerir.İlgili filmi izlemeden gelme veya yazımı önce okuyup ve sonra da bana çemkirme.

27 Mayıs 2018 Pazar

Doctor Who - Kim La O Senarist ? - Bol bol spoiler içerir -



Normalde doktorum civanımı çok izlemem ama Peter Capaldi'li sezonu sevgilim sağolsun,onun laptopunun ekranına metrodaki yaşlı amcalar misali bakarak izledim. Ve dehşete kapıldım. Bütün sezonu adamım Capaldi ve Missy(Master-ess) olan Gomez'in performansı için izledim. Ama ama ama...........................
Senaristciğim,beynini mıncıkladığımın dingili benim. Moffat adı verilmiş arkadaş... Sen aldatmaları al brezilya dizisi misali Dr.Who ya enjekte et. Olacak iş mi? Veya o Clara. (Sözüm oyuncudan dışarı.Şu vakitten sonra içeri de olabilir bilemiyorum) Abi Moffatcığım bu senin karı alter egon falan mı ya? Kadın olsaydım Dr beni seçerdi taam mı egosu buram buram. Hatta elimin altındaki afro kız arkadaşı da oynatıyorum. Mis gibi Bill Potts diye kızı vermişler. Sen git,öbür senaristlere öfkeden kudur Bill'i cyberman yap sonra da lafı gene sümsük Clara'ya getir. Siktirin lan izlemem ben bu diziyi bi daha.
Ps: Moffat'ın elinin değdiği bölümlerden tiskindim. Anca korku.(What's your favourite scary movie?) Sen drama veya komediye el atma asla taam mıağ? Anime ve oyunlardan fikir çöktüğün bölümleri saysam (asistanları falan galiba varsa?) burada dağlar boyu laf birikir.

Gitmeden bunuda buraya bırakıyorum:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

O beybi beybi.

NOT MY SHIVA BABY