UYARI! Bu blogda bulunan bütün film postları ultra-spoiler içerir.İlgili filmi izlemeden gelme veya yazımı önce okuyup ve sonra da bana çemkirme.

26 Mayıs 2018 Cumartesi

Babylon A.D. - Babil MS

Babylon A.D. çok ümit vererek başladın,ilgimi bayaa çektin. Lan dedim kırk yılın başında güzel bir filme denk geldim. Bir de Vin Diesel'miş ooo pişman etmez. Michelle Yeoh. Oooo daha da iyi. Ben dedim bunun içine düşerim. Dedim ve pişman oldum. Film çok aceleye getirilmişti.Aşırı zeki kızımız, taş kafalı kas adamımız ve taş kafalı olmayan ama çok zeki de olmayan sıkı hatunumuzla birlikte Rusya'dan tutup Amerikalara kadar geliyor.Buradan sonrası buram buram Deus Ex. Sıkı adamımız Toorop bir anda Adam Jensen kesiliverdi ve Deus Ex Machina bilim adamı bir amcamız çıkıp ''ben biliyorum bilimin ne olduğunu'' diye her şeyi 5 dakkada açıklayıp senaristlerin tembelliğini iyice ortaya buram buram çıkardı. Daha da buraya sayardım ama Vin Diesel'in hatrına ağzımı açmıyorum. Bunu telafi edebilirim. Sanırım. - Ama Fast&Furious 8'i edemem. Onu hiç telafi edemem. Baştan ayağa fiyaskoydu. 

Not: O çok sevdiğim Templar hatun Charlotte bile kurtaramadı ya la filmi.


-Yha niyeti bozdum ben de, babası bile olmayan gen harikası çucuklara hamileyim biliyon mu. Toorop o sebepten yapamayız biz yani olmuyo.
-Ama necronomicon sigilim çok havalı kabul et kadın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

O beybi beybi.

NOT MY SHIVA BABY